7. lokakuuta 2012

sunday2 sunday1 sunday sunday3Moikka taas! Kuten mä viimeks kerroin, mulla oli tänään pitkästä aikaa harkoista vapaapäivä. Junailtii ittemme päivällä helsinkiin ja vietettii siellä melkee koko päivä. Mun tarkotuksena oli löytää joku ihana neule ja justiinsa täydelliset farkut, ja mä melkeen onnistuinki! Laitan niistä kuvaa sitte myöhemmin :) Harmi vaa, niistä farkuista hajos jo vetskari...luulis että Zarasta sais kunnon laatua! Illemmalla käytii mun ehdottomassa lemppariravintolassa, Vapianossa, syömässä. Oon syöny siellä ehkä 10 kertaa ja joka kerta oon ottanu sen saman pastan :D Myöhemmin yritettii vielä suunnistaa mun iPhonen avulla lähimpää makuuniin, mut ei löydetty ku mäkkäri...meinattiin myöhästyä ton suunnistusreissun takia junasta :D 

Kiinnostaisko teitä lukea jonkilaisia teemapostauksia? Esim. kaveri-, kysymys-, lempparit-, huone-, tai harrastuspostauksia? Jos nii, ehdotelkaa millasta, nii voisin toteuttaa sen nyt tässä lähiviikkoina! Ku mun normaali postausinspiraatio on vähän hukassa..:D

6 kommenttia:

  1. huone ja kaveri postaus (: !

    VastaaPoista
  2. harrastuspostaus ois kiva! :)

    VastaaPoista
  3. lempparivaate- ja kaveripostaus ! (:

    VastaaPoista
  4. kaveripostaus kulostas kivalta :)

    VastaaPoista
  5. kysymys- ja luistelupostaus :))

    VastaaPoista
  6. Käytän aina tuota GPSää :D Ihana iPhone

    VastaaPoista